Dworzec Kolejowy z roku 1920, zbudowany wg projektu Romualda Millera w stylu dworku polskiego. Główna bryła jest dwupoziomowa, kryta dachem polskim i zwieńczona schodkową wieżyczką. Całość kryta blachą. Centralnie umieszczony duży, trójkondygnacjowy ryzalit z wejściem głównym poprzedzonym kolumnowym gankiem. Wewnątrz trójnawowa hala dworca rozczłonkowana kolumnami jońskimi, oraz dwa pomieszczenia z kasami i lokalami użytkowymi. W pomieszczeniach i hali zachowały się przedwojenne piece kaflowe i sztukaterie. Po bokach głównego gmachu umieszczono podcieniowe galerie, ułatwiające komunikację. Jeszcze w latach 30-tych zbudowano daszek oraz przejście podziemne łączące dworzec z peronami. Dworzec został gruntownie odremontowany w latach 2006-2007 i obecnie stanowi wizytówkę miasta. Obok budynku znajduje się tablica rozpoczynająca ścieżkę turystyczną. Dworzec również wyposażony jest w tablicę opisującą historię i architekturę budynku. Przed dworcem znajduje się uporządkowany plac miejski oraz parking.
Opis powstał dzięki Panu Jerzemu z Żyrardowa