Uwaga, to już ostatnie dni z możliwością wsparcia kampanii „Mocarze Sztuki”


Jesteśmy dumni z pierwszych pięciu muzealiów, które zdobyły laury w tegorocznej edycji Kampanii „Mocarze Sztuki”. Kolejnym etapem jest zaproszenie firm i instytucji z całego kraju do finansowego wsparcia tej wyjątkowej inicjatywy.

Do kogo się zwracamy?

Poszukujemy partnerów, którzy są gotowi do współfinansowania prac konserwatorskich wybranego muzealium. Do wyboru jest pięć wyjątkowych obiektów, które przedstawiamy poniżej.
W zamian oferujemy zestaw działań promocyjnych dla Waszej firmy lub instytucji.

Madonna z Dzieciątkiem

Rzeźba, ok. 1430, Muzeum Gdańska


Kilim

ze znakami kół naukowych i związków studentów Politechniki Lwowskiej, Muzeum Kresów w Lubaczowie


Jaworowskie skrzynie wianne

przełom XIX i XX w. oraz lata 20.–30. XX w., Muzeum Kresów w Lubaczowie


Biblia

inkunabuł, druk zwarty, Muzeum Warszawy


Kwatera ołtarza szafiastego

ok. 1500 r, Muzeum Okręgowe w Toruniu


Co otrzymacie w zamian?

Jako darczyńcy, otrzymacie prestiżowy tytuł „Mocarza Sztuki” przyznawany przez Fundację Most the Most. Wasze zaangażowanie zostanie również wyróżnione w kampanii promocyjnej prowadzonej w kanałach wybranego Muzeum, przez Fundację, BGK, lokalne media oraz na mediach społecznościowych. Chętnie przedstawimy Wam osobiście naszą ofertę i omówimy wszelkie korzyści płynące z partnerstwa.

Nasza misja edukacyjna

Chcemy, aby jeszcze więcej osób doceniło wartość lokalnego dziedzictwa. Dlatego serdecznie zachęcamy firmy do promowania kampanii „Mocarze Sztuki” na swoich stronach internetowych, w mediach społecznościowych czy wśród klientów.

Zachęcamy do zapoznania się z pełnymi informacjami na naszej stronie: https://mostthemost.pl/mocarze-sztuki/

Czekam na Wasze wsparcie!

Przewijanie do góry
Przejdź do treści